2013. április 15.

melegedés várható

Végre itt a nyár és meleg az idô, pancsoló kislány azonban még nem lehetek, mert egyelôre még hideg az óceán. Ja és jelentem, rövidujjú pólóban ülök a nappaliban, szóval szép az élet. Hétvégén lementünk egy kicsit a partra, ahol összefutottunk pár rezidens fiúval, akik napoztatták a fehér testüket napvédô krém nélkül, mert ôk megtehetik. Én bekentem mindenemet 30 faktoros krémmel. A naplementét pedig egy kis utcában ülve néztem, ahonnan ráláttam a kikötôben ringadozó hajókra és közben epres-lime-os jeges vodka koktélt iszogattam. Na akkor ott, nagyon éreztem az élet súlyát.

Beindult egy kicsit a szociális életünk. Voltunk bulizni és vacsorázni is a hétvégén. Kezdek kicsit bizakodóbb lenni a beilleszkedéssel kapcsolatban. 

Elkezdtem sportolni is végre. Le kell faragnom a hasamból, tokámból és asszonykaromból. Béres Alexandrára tornázom itthon és hihetetlen számomra, de egyre jobban bírom. Voltunk teniszezni is egy másik párral, de ugye az én tollaslabdázó stílusom annyira nem hatékony a teniszben. Annak ellenére, hogy iszonyú béna voltam, mégis mi nyertünk. A pasim nagyon jól játszik. Hétvégén pedig kipróbáltuk végre a brazil strandtenisz ütôinket és nem csak szépek, hanem jók is. A csuklóm viszont fáj egy kicsit ettôl a sok ütögetôs sporttól.

Végre megkaptuk a csomagot Amerikából is. Filipe szülei kiutaztak pár hétre, és én vettem egy hajsütôt, plusz egy gyönyörû fonendoszkópot Amazon-on. Jelentôs összeget spóroltam ezzel. Úgyhogy ezeket elhozták, és most feladták postán, plusz küldtek nekünk ajándékokat is. A fonendoszkóp csodaszép élôben is és hihetetlen érzékenységgel lehet vele hallgatózni. Egyértelmû szerelem. Kaptunk ruhákat is, amiknek a fele nagy ránk, mint mindig. Nekem általában olyan dolgokat ajándékoznak, amiket én sohasem vennék meg magamnak, de néha megbarátkozom velük. Kaptam egy táskát is, ami tetszik a vidám színei miatt és kaptunk jópár szeletet kosárkát az örökös kedvenc csokimból is, ô pedig a Reese's és csak Amerikában lehet kapni. (Meg az Azori-szigeteken.)

Ô - bronz+csokoládé 

Vidámság

Az ördög maga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése